100 de fraze spuse de Tarantino

Suntem adevarati iubitori de cinema si de aceea nu putem rata ocazia de a colecta cele mai bune fraze ale lui Tarantino, fara indoiala unul dintre regizorii contemporani de cult . Desi este adevarat ca productia sa nu este uriasa, toate filmele sale au un numitor comun: sange, violenta, dialoguri aparent banale si finaluri demne de tragediile lui Shakespeare. Nu degeaba, scenariile sale au fost premiate de nenumarate ori. Si este ca regizorul este incomparabil cand vine vorba de a se juca cu liniaritatea timpului, de a o rasuci, de a o intarzia si de a-l avansa, astfel incat totul sa faca parte dintr-un tot coerent.

Ceea ce face ca frazele lui Tarantino sa treaca de la cotidian la geniu este probabil contextul in care le insereaza, atat in ​​filmele sale, cat si in comunicarile cu presa. De aceea, mai jos nu va vom oferi doar o selectie de fraze Tarantino pronuntate de regizor care va vor ajuta sa va adanciti in conceptia sa despre a saptea arte , dar veti putea gasi si cateva dintre cele mai memorabile fraze din filmele sale. Nu rata!

100 de fraze cu Tarantino, de la cotidian la mare

Fraze pronuntate de regizor

1.  Cand cineva ma intreaba la ce scoala de film am fost, ii raspund: „Nu am fost la nicio scoala de film, am fost doar la film”. 

2.  Este un standard de baza in cinematograful japonez sa taiati bratul cuiva si sa folositi furtunuri rosii de apa ca vene, stropind sange peste tot.

3.  Nu cred in elitism. Nu cred ca publicul este acest om prost inferior mie. Eu sunt publicul.

4.  Cred ca Kill Bill este un film violent. Dar este un film cu Tarantino. Nu te duci sa vezi Metallica si sa le ceri sa refuze muzica.

5.  Chiar cred ca unul dintre punctele mele forte este povestirea.

6.  Tot ce am invatat ca actor, practic am aplicat scrisului.

7.  Intotdeauna am crezut ca coloanele mele sonore functioneaza destul de bine, pentru ca sunt practic echivalentul profesional al unui mix pe care l-as face ca sa-l ascultati acasa. 

8.  Pentru mine violenta este o chestiune estetica. A spune ca nu-ti place violenta in filme este ca si cum ai spune ca nu-ti plac scenele de dans din filmele Minelli.

9.  Camera a fost inventata pentru actiune si violenta.

10.  Sunt foarte norocos sa ma aflu intr-o pozitie in care nu lucrez pentru salariu. Cand fac un film, vreau sa insemne totul pentru mine, de parca mi-as da viata pentru asta.

11.  Imi fur ideile din alte filme care mi-au placut.

12.  Daca nu as fi regizor, as fi critic de film. Este singurul lucru pentru care as fi calificat.

13.  Violenta este unul dintre cele mai amuzante lucruri de urmarit. 

14.  Daca iti plac destul de mult filmele, poti face un film bun. 

15.  Singura mea responsabilitate este cu personajele mele si ele vin de unde am fost. 

16.  Oamenii au scris ca am vazut prea multe filme. In ce alt tip de arta este considerat negativ sa fii expert? 

17.  Reservoir Dogs este un film mic si aceasta este adevarata lui realizare.

18.  Imaginile generate de computer au incurcat filmarile accidentului de masina. Cand te uitai la filme din anii ’70, erau masini adevarate si accidente metalice reale. S-a intamplat cu adevarat si si-au riscat viata. 

19.  Lucrul de facut pentru a face un film bun precum Reservoir Dogs este sa lucrezi ca un profesionist. Un psihopat este un profesionist. 

20.  Sunt filmele mele „adevarate-adevarate”, pe care le-am inceput cu Reservoir Dogs, iar apoi sunt „filmele-de-filme”. Kill Bill este cu siguranta unul dintre ei, cei pe care Jules si Vince – de la Pulp Fiction – ar merge la film sa-i vada. 

Citate Tarantino luate din cele mai cunoscute filme ale sale

21. De ce credem ca este necesar sa spunem prostii pentru a te simti confortabil? – Pulp Fiction

22. A fi o personalitate nu inseamna ca ai o personalitate. – Pulp Fiction

23. Burgerii, piatra de temelie a oricarui mic dejun hranitor. – Pulp Fiction

24. Cu permisiunea ta ma duc acasa, sa fac infarct. – Pulp Fiction

25. Arat ca nenorocita de bomba atomica cand explodez, nenorocitule. – Pulp Fiction

26. Doar pentru ca esti o personalitate celebra nu inseamna ca ai o personalitate. – Pulp Fiction

27. Imi plac zvonurile! Faptele pot induce in eroare; zvonurile, adevarate sau false, sunt foarte revelatoare. – Nenorociti

28. Razbunarea este un fel de mancare servit cel mai bine rece. – Kill Bill Vol. 1

29. Clark Kent este modul in care ne vede Superman. Si care sunt caracteristicile lui Clark Kent? E slab, e nesigur, e un las. Clark Kent este critica lui Superman asupra intregii rase umane. – Kill Bill Vol. 2

30. Sunt cea mai mortala femeie din lume. Dar acum, mi-e frica pentru copilul meu. – Kill Bill Vol. 2

31.  Despre aceasta chestiune (arme) nu voi vorbi. Nu am o parere despre asta. Orice spun, sunt sigur ca ar fi inteles gresit.

32. Mi-am petrecut viata raspunzand la intrebarea: Ce acum? Si in acest moment simt ca intrebarea este mai pertinenta ca niciodata, pentru ca, intr-adevar, nu am un raspuns. Poate pentru prima data. Nu exista alte genuri de film care sa astepte sa preiau conducerea. Eu insumi simt ca am inchis o etapa.

33.  Ei bine, e adevarat ca nu sunt un mare fan al genului asta de cinema istorico-biografic, dar sunt putini cineasti din generatia lui pe care ii respect mai mult decat Spielberg.

34.  In orice caz, si pentru a lamuri orice indoiala, nu sunt nici rasist, nici proprietar de sclavi.

35.  Am fost fortat sa raspund pentru violenta din filmele mele timp de 20 de ani. Sa spunem ca am renuntat de mult sa mai incerc sa explic. Cine vrea sa inteleaga, ei bine…

36. Filmele mele, nu le consider revizioniste, nu e vorba de a spune istoria in alt fel sau ceva de genul. 

37.  In anii 50, care este epoca de aur a genului, anii Einsenhower, idealul american a fost vandut; dar, de asemenea, intr-un moment in care populatia de culoare devenea constienta de starea sa de prosternare, conflictul rasial a inceput sa fie inteles si a inceput sa se manifeste o anumita simpatie fata de indian. 

38.  Jennifer (The Hateful Eight, Jason Leigh) este femeia Sean Penn. Cineva pe care o sa-l vezi pentru ca stii ca performanta lui nu te va lasa indiferent.

39.  Pentru inceput, pe acela l-am facut cu un milion si jumatate de dolari (Reservoir dogs). Atunci credeam ca daca as fi putut conta pe un studio care sa-l finanteze, as avea mai multi bani sa platesc actori cu mai mult cachet, dar nu ar fi fost la fel. 

40. Faptul ca Obama este presedinte nu m-a afectat deloc sa fac subiectul. M-a interesat istorie, nimic mai mult, indiferent de orice fapt de politica actuala. 

41.  Jennifer Jason Leigh m-a convins din prima clipa in care am citit scenariul. Am repetat mai multe scene la mine acasa, iar intr-una in care este impuscata in picior de personajul lui Samuel L. Jackson, Jennifer a tipat atat de tare incat vecinii au sunat la politie crezand ca am ucis-o.

42. Nu voi face niciodata filme pentru asta. Nu mi-ar placea sa ma vad cazand pe panta decrepitudinei creative. 

43.  Daisy este un personaj pe care nu toata lumea il poate juca. La inceput este un mister si odata cu trecerea timpului o vedem pe Daisy adevarata. 

44.  Django este un film de aventuri dar nu ignora brutalitatea vremii in care are loc. Si asta este nou. Deoarece este nou, in afara de cinematograful blaxplotation, ca eroul este negru.

45.  Cand am inceput sa concep filmul (The Hateful Eight) nu aveam nicio intentie sa ma ocup in mod deliberat de problemele contemporane. Sunt lucruri care sunt filtrate. 

46.  ​​​​In orice caz, nu am nicio relatie cu acel cuvant (negru, negru) mai mult decat pot avea cu oricare altul care apare in dictionar si sincer nu cred ca trebuie sa cer permisiunea nimanui, negru sau alb, pentru a-l folosi sau pentru a face un film despre negri.

47.  Totul a fost datorita lui Harvey Keitel. Era actorul meu preferat. Am vazut tot ce facusem de doua sau trei ori. Parea un vis imposibil sa-l faci pe Harvey sa accepte rolul domnului White. „Am citit scenariul. Am iubit. Vreau sa ma implic, chiar vreau sa ajut in productie ca sa ajunga la cinema.” Am inceput sa dansam cand am auzit acel mesaj. A fost o experienta incredibila. Si acesta a fost inceputul inceputului.

48.  Desi cele doua filme se bazeaza pe evenimente reale, am clar ca sunt lucrari ale imaginatiei. Ceea ce este adevarat si cred ca este important de subliniat, avand in vedere faima filmelor mele, este ca, oricat de crude si neplacute ni s-ar parea atrocitatile vazute in ele, realitatea a fost mult mai rea.

49.  Stiu ca incercam sa fac ceva cu oameni dificili, cu ceva comedie in jurul unei morti existentiale. Iar ideea domnului White, Mr. Orange, Mr. Blonde mi s-a parut foarte interesanta. Prin urmare, posibil Reservoir Dogs.

50.  Prefer sa cred ca toate lucrurile pe care le-am facut sunt relevante si ca vor fi amintite peste 20-30 de ani… In rest, mi-am dedicat viata cinematografiei. 

51.   A deveni constient de adevarata problema a rasismului a fost unul dintre motivele pentru care Jeff Chandler, actorul care a jucat rolul lui Cochise in „Broken Arrow”, a fost atat de popular in randul publicului afro-american. 

52. Ca doua filme comerciale, cu scopul de a ajunge la publicul larg, coincid in mijlocul sarbatorilor si vorbesc despre sclavie este cel putin curios. Nu am o explicatie pentru coincidenta, dar cu siguranta este ceva pozitiv.

53.  Nu este ca ma consider mai mult un autor sau un artist mai bun, dar daca vorbim despre actul fizic al regiei unui film, cred ca sunt mult mai bun decat eram acum 20 de ani.

54.  Daca cineva doreste sa ma acuze ca am folosit afro-american mai mult decat a fost folosit in 1855, poate face acest lucru, desi nu exista nicio inregistrare a declaratiei lor. 

55.  Si in timp ce scriam scenariul, mi-am dat seama ca intr-un fel reflecta ceea ce se intampla in tara, ceea ce vedem la televizor in fiecare zi, diviziunea din ce in ce mai adanca intre statele democrate si republicane…

56. Este adevarat si cred cu sinceritate ca, spre deosebire de alte tari care au fost capabile sa se confrunte cu atrocitatile trecutului lor, Statele Unite nu au facut-o. Sclavia este echivalentul american al Holocaustului. 

57.  Imi petrec cea mai mare parte a timpului urmarind si studiind filme. Nu ma opresc niciodata sa invat. Ma consider, de fapt, un elev, nu un profesor.

58.  Lucrul minunat la Cannes este ca sunt interesati de cinema. Este important. Jurnalistii din toata lumea merg acolo cu un motiv, din Finlanda, Groenlanda sau Islanda. Si chiar si atunci cand oamenii huiduie, o fac din pasiune, pentru ca le pasa.

59.  Da, este adevarat ca mi s-a intamplat deja ca oamenii (albi, desigur) cand afla despre ce este Django sa-mi spuna: „Ce rost are o astfel de problema. Avem deja un presedinte negru. Toate acestea sunt de domeniul trecutului.” Imi spun de parca ar fi vrut sa fie clar ca totul este deja rezolvat.

60. M-am schimbat, acum fac filme mai bune si… concediez oamenii mai repede. 

61.  Nu cunosc motivele. Cert este ca in timpul istoric in care se desfasoara majoritatea western-urilor pe care le-am vazut de-a lungul vietii, sclavia era o realitate zilnica si nu o vedem aproape niciodata. 

62.  In scenariul Hateful Eight, am inclus o fraza care reflecta bine ceea ce se intampla: Cand negrii se tem este cand albii sunt in siguranta. Dupa crimele bisericii din Carolina de Sud, am ales sa termin acea scena pentru ca nu am vrut sa adaug combustibil la foc. 

63. In Kill Bill, in special in partea a doua, sau in prima secventa din „Inglourious Basterds”. Am folosit spaghetti-westernul, regulile sale estetice, naratiunile si muzica lui de-a lungul ultimului deceniu.

64.  In acest moment, acest tip este singurul in care am incredere. E prea criminal pentru a fi cu politistii. – Reservoir Dogs

65.  In mod traditional, westernurile au reprezentat starea natiunii in perioada in care au fost realizate. 

66.  Alte natiuni stiu perfect ce era sclavia. Doar America pare sa nu vrea nimic de-a face cu aceasta problema. Si asta ii afecteaza atat pe albii, cat si pe negrii care nu vor sa aiba nicio relatie cu oroarea propriei istorii.

67. Sunt mandru sa pot spune ca sunt un regizor international de film. Este felul in care ma vad. Nu sunt un regizor american de film. 

68.  Pur si simplu negru (negru). In plus, exista si negri din Jamaica, asa ca termenul „afro-americani”, dincolo de obiectiile mele personale, nu este corect.

69.  A fost un dezastru. Erau atat de multe pe care nu le stiam (cu Reservoir Dogs), incat daca ar trebui sa le fac totul din nou, as face-o foarte diferit. Dar prima proiectie fusese la Festivalul de la Sundance si, desi filmul era in Cinemascope, teatrul nu avea obiectivele potrivite pentru proiector.

70.  Au urmat apoi spaghetti western-urile anilor ’60, ‘westernurile’ pacifiste si ecologiste ale erei hippie, abordarea ciica, dezamagita sau nihilista a anilor ’70, in mijlocul ‘Watergate’, si revenirea la epopeea anilor ’80. , cu filme precum ‘Silverado’, atat de reprezentative pentru epoca Reagan.

71.  Rock and roll functioneaza in acelasi mod ca muzica lui Ennio Morricone in spaghete.

72.  Pe atunci, in a doua saptamana la Sundance, filmele erau din nou difuzate pentru oameni din industrie, desi acum este invers. Era atunci cand reprezentantii, directorii si actorii faceau parte din public. A fost Sean Penn, de exemplu. Si acea proiectie a fost fantastica. Nici macar nu mi-au pus o singura intrebare, ceea ce mi s-a parut foarte cool.

73.  Nu exista alt gen ca westernul care sa reflecte mai bine timpul in care a fost realizat. De exemplu, westernurile anilor 1930 erau alb-negru, foarte simpliste; Au aratat binele si raul fara nuanta.

74.  Imi plac westernurile, dar mai ales spaghetti-western-urile de regizori precum Sergio Corbucci si Sergio Leone. 

75.  Acum, la 21 de ani mai tarziu, ma aflu in acea situatie pe care mi-o doream atat de mult atunci, cu mai multi bani sa fac lucruri precum filmarea in 70 mm, dar am avut din nou un grup perfect de actori si sa scriu o piesa foarte teatrala. acea fantana putea fi interpretata pe o mica scena oriunde in lume.

76.  Acum stiu exact ce fac. Cand filmezi un film de format mare, ca acesta, trebuie sa fii atent la o mie de detalii, trebuie sa fii foarte meticulos in toate cadrele, iar pentru asta trebuie sa ai ideile foarte clare in prealabil, nu poti. stai sa te gandesti.

77.  Reservoir Dogs avea un grup perfect de actori si bugetul era foarte potrivit pentru acel film. Si apoi a fost jucat in productii de teatru din intreaga lume. 

78. Tocmai ideea este de a crea un contrast intre momentul sarbatoririi apusului si violenta din interiorul apusului, iar acesta un alt mod de a-l contempla. Si tocmai opozitia este cea care o face relevanta. Acesta este un element complet nou in filmografia mea. In montajele anterioare, a fost si mai salbatic. 

79.  Bineinteles ca sunt inca interesat de elementele vizuale. Imi place spectacolul din cinema si vreau ca scenele mele de actiune sa fie fantastice, dar pun tot mai multa daruire in scenariu.

80.  Daca cineva crede ca o poate imita (violenta) in realitate, este problema lui, o problema psihica, nu este o problema a filmului. Nu sunt pentru controlul creativitatii si nici pentru cenzurarea cinematografiei.

81.  In viata mea. Mentionez „afro-american” doar pentru a fi clar ca refuz sa-l mentionez.

82. De cand am facut un turneu prin lume cu Reservoir Dogs, am facut acelasi lucru. Fac filme pentru toata lumea.

83. Era  vremea sa fac unul. In orice caz, trebuie avut in vedere ca in zilele noastre nu poti face un „spaghetti-western” asa cum este; la fel ca nici nu poti filma un ‘film-noir’, pentru ca ambele genuri sunt produse ale vremii lor.

84.  La sfarsitul filmului Reservoir Dogs, in scena in care toata lumea tipa unii la altii, deodata cineva a aprins luminile din camera. Cand au aflat, cineva le-a cerut sa le opreasca. Si cand se aratau unul spre celalalt pe ecran, in cel mai bun moment de suspans, curentul s-a intrerupt complet. Asta a fost ceea ce am experimentat cu publicul pentru prima data. A fost un dezastru total.

85.   Atat filmarea, cat si proiectarea in digital este pur si simplu inceputul sfarsitului. Nu o voi face niciodata. Este moartea cinematografiei. Ce rost are sa pleci de acasa pentru a obtine acelasi lucru pe care il primesti deja cu un DVD acasa?

86.  Controversa care a aparut cu privire la inlaturarea drapelului Confederatiei in statele sudice a aparut cand am terminat filmarile. 

87.  In orice caz, un Oscar nu face un film mai bun sau mai rau. O multime de filme sau actori pe care ii admir profund nu au primit nicio recunoastere. Un exemplu este Eli Wallace din „The Good, the Bad and the Ugly”.

88.  Intr-un fel, si din perspectiva istorica, filmul Django este o invitatie de a face fata celui mai rusinos eveniment din istoria tarii noastre.

89.  De cand am facut Kill Bill, munca mea a luat o intorsatura catre material literar si am mers pe aceasta cale.

90.  Chestia cu 70 de milimetri este old school. A fost folosit intotdeauna pentru drame epice si adevarul este ca functioneaza foarte bine in filmele intime. Imi aminteste de cand am folosit ecranul lat pentru „Reservoir Dogs”, care este o poveste foarte intima pana la urma… Functioneaza „la naiba” bine.

91. A trebuit sa-l temperez ca sa fac suportabila atata violenta. Nu a fost intentia mea sa traumatizez mai mult decat era necesar. In cele din urma, este aproape un imperativ moral ca Django sa ajunga sa se razbune. Sa spunem ca acel moment cathartic face din el ceea ce este un film de aventura si nu un documentar despre atrocitatile vremii.

92.  Exista influente estetice spaghetti in toate filmele mele. Pulp Fiction este un rock and roll-spaghetti-western modern. 

93.  Exista mult mai multa violenta in stiri si nimeni nu vorbeste despre interzicerea sau cenzurarea lor. Fictiunea este fictiune. 

94.  Dincolo de a fi o persoana extraordinara (Christoph Waltz), cred ca este unul dintre marii actori ai timpului nostru. Dar, mai presus de toate, sunt surprins de usurinta lui in a gasi „tempo-ul” perfect pentru dialogurile mele. Cred ca acelasi lucru mi se intampla si cu Samuel L. Jackson.

95. Exista doua tipuri de violenta in acest film (Django) care cauta doua reactii diferite din partea publicului. Pe de o parte, este cea practicata de suprematie si care este foarte respectuoasa cu victimele. Cinematograful trebuie sa fie bine facut, dar nu este distractiv. Nu exista niciun fel de placere sau distractie in ea.

96.  Singurul premiu pe care il consider un trofeu mai presus de oricare altul este Palme d’Or pentru „Pulp Fiction”. Toate celelalte, Bafta-urile, Oscarurile, Globurile de Aur… sunt in urma.

97.  Fara indoiala, cand sunt cel mai fericit este in pregatiri: cand ma informez, cand vad filme, cand construiesc scenariul a ceea ce va fi un nou proiect.

98.  Una dintre activitatile care imi plac cel mai mult astazi este analiza de filme pentru un regizor sau actor. Imi place foarte mult acest lucru si il consider o alta extensie a muncii mele de regizor.

99.  Nu am familie si nimic altceva decat o mana de filme. Nu puteam suporta sa traiesc din chirii si sa ma vad facand cele mai recente filme facute de genii precum Billy Wilder, de exemplu.

100.  Am clar ca ziua in care voi absolvi va fi ziua in care voi muri.