Ce este generatia Z si ce tendinte reprezinta

Autenticitatea este esentiala pentru preluarea de imagini care reprezinta o generatie. Aruncati o privire la cine formeaza Generatia Z si ce conteaza pentru ei.

Mai rar exista un loc in cultura populara la care te poti orienta astazi, in care Generatia Z nu conduce conversatia. Muzica, moda, social media si emisiuni de pe platformele de streaming, inclusiv Netflix si Hulu, se ocupa incet din ce in ce mai mult de aceasta generatie post-Milenara. Generatia Z incepe intre 1997 si 2012 si sunt noua generatie a consumatorilor pe care trebuie sa o cunoasca (si vizualizarea de pe piata).

Si de ce nu ar trebui sa fie? Imaginea invocat de insusi termenul de „Gen Z“ , ca indivizi din aceasta grupa de varsta sunt numite, devine rapid imaginea atat in prezent si viitor: elegant, liberal politic, fluid sexual, si pur si simplu cool .

Cand membrii Generatiei Z au intrat in adolescenta si la varsta adulta tanara, au mers pe platformele de socializare precum Instagram si acum TikTok pentru a-si exprima sentimentele in discutiile majore ale vietii lor, de la schimbarile climatice la identitatea de gen. De asemenea, nu le este frica sa se distreze, sa participe la provocarile dansului popular, sa faca o plimbare pe partea salbatica cu aparitiile lor si sa predice acceptarea pentru oameni din toate mediile.

Deci, cum pot fotografii astazi cu succes sa surprinda Gen Gen in fotografii? Pentru generatia care se cimenteaza ca si cum arata viitorul, iata o privire la modul in care ochii din spatele obiectivului pot infatisa cu exactitate urmatoarea generatie.

Cine este generatia Z?

Nascut intre 1997 si 2012 , cei mai in varsta membri ai Gen Z vor implini 23 de ani in acest an, iar cei mai tineri vor implini opt ani. Membrii genului Z in 2020 inca se confrunta cu anii lor formali – parcurgand scoala elementara, liceul, colegiul si toata dezvoltarea emotionala primordiala care vine cu acele repere de timp.

Contrar credintei populare, din moment ce cuvantul a devenit sinonim cu tinerii, adolescentii si adultii tineri astazi nu se incadreaza in categoria „milenii”. Milenarele reale s-au nascut intre 1981 si 1996. Cei mai tineri in varsta lor vor implini 24 de ani in acest an, iar cei mai in varsta vor veni la 39 de ani. Mileniile nu mai sunt adolescenti si adulti tineri; acel titlu apartine Generatiei Z.

Ce probleme are generatia Z?

De la organizarea protestelor la nivel mondial, cum ar fi March for Our Lives pentru controlul armelor si vineri pentru viitor pentru schimbarile climatice, pana la a fi vocal in mod repetat asupra importantei votarii la alegeri, membrii adolescenti si tineri adulti ai Gen Z valorizeaza anumite probleme si se asigura ca lumea stie importanta lor, de asemenea. Fiind direct in spatele mileniilor in varsta, ambele grupe de varsta considera importante multe din aceleasi probleme, potrivit studiilor realizate de Centrul de Cercetare Pew .

Gen Z este o grupa de varsta considerabil mai diversa . 48% se identifica ca fiind albi, iar convingerile lor reflecta aceasta viziune mai lumeasca, progresiva. Majoritatea celor din grupa de varsta considera ca discutiile despre relatiile de acelasi sex, tratamentul echitabil si egal al minoritatilor si diversitatea ca o intalnire regulata in societatea de zi cu zi este un lucru bun.

Gen Z apreciaza, de asemenea, importanta identitatii de gen si a sexualitatii. O treime din Gen Zers are astazi o relatie regulata cu cineva care foloseste un pronume neutru de gen, precum „ei”, din ce in ce mai putini si mai putini s-ar considera strict heterosexuali ; doar 66% din 2017.

Ce tendinte reprezinta Gen Z?

Daca cultura internetului ne-a invatat ceva, este ca Gen Zers este plin de creativitate. Aplicatiile de social media precum TikTok, Instagram, YouTube si altele asemenea au devenit o etapa mondiala pentru Gen Z datorita modului in care o incorporeaza in viata lor de zi cu zi. Pe celalalt capat al spectrului de interese, Gen Zers este vocal in ceea ce priveste credintele lor si vocalizeaza frecvent aceste pasiuni, asa cum se vede in discutiile mai mari ale societatii, precum controlul armelor si imigratia.

Gen Z Trend: moda si durabilitatea second-hand

Industria modei a fost nevoita sa-si regandeasca intregul model de dezvoltare si de vanzari, multumita genunchiului Gen Z pentru imbracaminte si durabilitate de ocazie . Accesibilitatea este de asemenea ridicata in ceea ce cauta cumparatorii Gen Z.

Acest lucru are ca rezultat ca intreprinderile precum Depop sa devina loc pentru a cumpara imbracaminte. Aplicatia de cumparare si vanzare ofera imbracaminte si accesorii, cu nume de brand pe care le cauta Gen Zers, la un pret redus. Depop ofera clientilor o modalitate de a obtine aspectul pe care si-l doresc la o fractiune din pretul pietei si de a oferi o a doua viata imbracamintei in loc sa cumpere continuu articole noi create prin moda rapida, ceea ce contribuie in mare masura la problema deseurilor Pamantului.

Tendinta gen Z: TikTok

Nascut din cenusa care a fost platforma video de sase secunde Vine ( RIP ), TikTok a explodat multumita multitudinii de genuri Zers creand si popularizand provocari dance precum Renegade si Savage, obtinand melodii precum „Old Town” a lui Lil Nas X Road ”si„ Say So ”de Doja Cat pentru a urca in topurile din Billboard si a liniile de copiere a buzelor din filme.

Aplicatia a usurat pentru multi utilizatori sa mearga viral . Imperecheaza asta cu distractia pura care rezulta din crearea videoclipurilor si partajarea lor cu prietenii si ai utilizatori ai genului Z care modeleaza ceea ce vedem in cultura populara.

Tendinta gen Z: activism

Gen Zers a condus acuzatia de protest in ultimii ani. Activisti pentru tineret ca Greta Thunberg si Emma Gonzalez au devenit fata generatiei urmatoare. Aceasta generatie de tineri isi arata foamea de schimbare sub forma de proteste in persoana si constientizare online. Adolescentii si adultii tineri sunt in ton cu problemele care conteaza cel mai mult pentru ei, iar activismul le ofera o sansa sa nu fie doar auziti, ci sa ii incurajeze pe semenii lor.