6 sfaturi de design BigCommerce pentru site-ul dvs de comert electronic

BigCommerce este una dintre cele mai populare platforme pentru crearea de site-uri web de comert electronic. Ofera functii care fac construirea unui site de comert electronic mai usor de utilizat, mentinand in acelasi timp flexibilitatea pe care si-o doresc utilizatorii mai avansati. Cum functioneaza designul BigCommerce si cum poti crea un site de comert electronic de succes folosind platforma?

Continuati sa cititi pentru a afla mai multe despre constructorul de site-uri BigCommerce si pentru a primi sfaturile noastre de top pentru design de comert electronic. 

Cum functioneaza designul BigCommerce

BigCommerce are mai multe caracteristici care fac construirea unui site web mult mai usoara, chiar daca nu aveti experienta cu design web sau cod. Exista, de asemenea, optiuni pe care utilizatorii mai avansati le pot folosi pentru a obtine mai multa personalizare. Iata o prezentare generala a modului in care puteti crea un site de comert electronic cu generatorul de site-uri BigCommerce.

Teme

Exista o multime de teme disponibile pentru BigCommerce care va ofera un punct de plecare excelent pentru site-ul dvs. Puteti alege o tema gratuita sau premium si apoi o puteti personaliza in functie de nevoile dvs. BigCommerce ofera numeroase teme in Theme Marketplace si puteti gasi, de asemenea, teme BigCommerce terta parte.

Creator de pagini

Page Builder este editorul vizual BigCommerce, care va permite sa ajustati aspectul site-ului dvs. si sa faceti personalizari simple fara a utiliza cod. Toate temele disponibile prin BigCommerce sunt compatibile cu Page Builder. Cu Page Builder, puteti adauga, elimina si rearanja elemente de pe paginile dvs. si puteti ajusta elemente de stil, cum ar fi culorile si dimensiunile textului.

Editati fisierele teme

BigCommerce ofera, de asemenea, o modalitate de a face editari mai avansate in browser. Aceasta optiune, numita Editare fisiere tema, este disponibila pentru temele BigCommerce Stencil. Este recomandat sa utilizati aceasta optiune pentru a:

  • Faceti modificari relativ minore ale temei pe care nu le puteti face cu Page Builder
  • Adaugati scripturi pentru a integra aplicatii pe care nu le puteti adauga folosind instrumentul BigCommerce Script Manager

Utilizarea Edit Theme Files necesita cunostinte de HTML, CSS si Handlebars.js. Daca nu va simtiti confortabil cu aceste limbi, poate fi necesar sa lucrati cu un dezvoltator de site-uri de comert electronic.

Stencil Command-Line Interfata (CLI)

Stencil Command-Line Interface (CLI) de la BigCommerce este un instrument pe care dezvoltatorii il pot folosi pentru a face modificari mai mari unei teme, fara a afecta site-ul live. Ofera un mediu controlat pentru personalizarea temelor BigCommerce si testarea modificarilor. Stencil CLI este perfect pentru a face modificari mai extinse si mai avansate temei dvs., dar necesita cunostinte de dezvoltare web.

Colaborati cu Ecommerce Masters!

Sfaturi pentru designul BigCommerce

Aproximativ 75% dintre vizitatori folosesc designul unui site web pentru a-i evalua credibilitatea. Sa arati credibil si profesionist este esential pentru afacerile de comert electronic, deoarece utilizatorii nu isi vor oferi informatiile de plata catre un site web in care nu au incredere. Deci, designul site-ului dvs. este esential pentru a-i determina pe utilizatori sa petreaca timp pe site-ul dvs. si sa converteasca.

Consultati aceste sfaturi de design BigCommerce de mai jos pentru a afla cum sa creati un site web de comert electronic castigator cu BigCommerce.

1. Pastrati-va designul simplu si neaglomerat

Cele mai bune modele de site-uri de comert electronic tind sa fie simple si slefuite. Evitati supraincarcarea paginilor cu continut si folositi spatiul alb pentru a separa elementele. Urmariti-va sa va faceti paginile scanabile.

Vizitatorii ar trebui sa poata determina despre ce este pagina dvs. aruncand o privire rapida la ea. Mentinerea designului dvs. simplu si neaglomerat va face site-ul dvs. mai usor de vazut si de navigat. 

2. Faceti-va designul receptiv

Aproximativ 90% dintre utilizatori au facut o achizitie de pe smartphone-ul lor, asa ca este esential sa va asigurati ca site-ul dvs. arata bine pe dispozitivele mobile. Cel mai bun mod de a indeplini aceasta sarcina este cu designul receptiv. Designul responsive permite site-ului dvs. sa se adapteze la dispozitivul pe care il viziteaza cineva, astfel incat sa arate profesional si sa functioneze corect pe toate dispozitivele, inclusiv laptopuri, smartphone-uri si tablete.

Indiferent de tema pe care o alegeti pentru site-ul dvs. BigCommerce, asigurati-va ca este receptiva. Astazi, exista o multime de optiuni receptive disponibile. Daca personalizati tema sau construiti o tema personalizata, asigurati-va ca acordati prioritate designului receptiv.

3. Pastrati-va designul consistent si includeti brandingul

Utilizati un design consecvent pe site-ul dvs. care se potriveste cu marca dvs. si include elemente importante ale marcii. Un design consistent, de marca, va face site-ul dvs. sa arate profesional si ii va ajuta pe utilizatori sa se simta increzatori ca se afla in locul potrivit, indiferent de locul in care se afla pe site.

Elementele de marca de utilizat in designul dvs. includ:

  • Culori
  • Logos
  • Fonturi
  • Imagini

Designul dvs. general ar trebui sa se potriveasca si cu personalitatea marcii dvs. De exemplu, daca marca dvs. este de inalta clasa si eleganta, va veti dori un aspect sofisticat, simplu. Daca marca dvs. este distractiva si casual, ati putea folosi culori stralucitoare si imagini atragatoare si pline de viata.

Pentru un exemplu de incorporare a marcii in designul dvs., uitati-va la modul in care Sierra Designs foloseste culoarea din logo-ul sau in oferta de livrare gratuita si noua eticheta a produsului.

4. Adaugati imagini si videoclipuri de inalta calitate

Adaugarea de imagini, grafica si videoclipuri in paginile dvs. este o modalitate excelenta de a va face paginile mai atractive si mai captivante. De fapt, utilizatorii petrec cu 88% mai mult timp pe paginile care au videoclipuri. Elementele vizuale sunt deosebit de importante atunci cand vine vorba de paginile de produse.

Includeti mai multe fotografii ale produsului dvs., astfel incat cumparatorii sa-l poata vedea din diferite unghiuri. Videoclipurile sunt grozave pentru a va prezenta produsul in actiune. Asigurati-va ca videoclipurile pe care le adaugati in paginile dvs. sunt de inalta calitate, astfel incat sa va faca site-ul sa arate mai profesional si mai atragator din punct de vedere vizual.

Opteaza pentru imagini si videoclipuri originale ori de cate ori poti. De asemenea, asigurati-va ca imaginile pe care le alegeti se potrivesc cu estetica marcii dvs.

5. Prioritizeaza navigarea usor de utilizat

Aproape 90% dintre consumatori vor face cumparaturi cu un concurent daca au o experienta negativa de utilizator. Designul site-ului dvs. web, in ​​special navigarea dvs., joaca un rol central in experienta utilizatorului vizitatorilor dvs. Navigarea dvs. este modul in care utilizatorii se deplaseaza pe site-ul dvs. si, daca nu pot face atat de usor, probabil ca vor ajunge frustrati si vor pleca fara sa faca o achizitie.

Creati categorii ample de meniu care sunt usor de vazut de oriunde pe site si organizati diferite subcategorii sub aceste articole. Aceasta configurare ajuta utilizatorii sa navigheze rapid la tipurile de produse de care au nevoie. De exemplu, vizitatorii pot cumpara piese auto cu masina din meniul de navigare de sus.

Barele de cautare sunt, de asemenea, extrem de importante pe site-urile de comert electronic. Pentru cumparatorii care stiu exact ce isi doresc, functia de cautare economiseste mult timp. Faceti bara de cautare usor vizibila in meniul de sus.

Navigarea usoara si rapida este esentiala in timpul procesului de plata. Includeti cat mai putini pasi posibil in procesul de finalizare a achizitiei si asigurati-va ca utilizatorilor le este clar ce trebuie sa faca pentru a finaliza achizitia.

6. Testati si perfectionati-va designul

Nu incetati sa imbunatatiti aspectul si functionalitatea site-ului dvs. odata ce ati creat designul initial! In schimb, utilizati testarea A/B pentru a determina ce functioneaza cel mai bine pentru site-ul dvs. si pentru a imbunatati continuu site-ul. Testarea A/B implica testarea a doua versiuni diferite ale unei pagini pentru a vedea care functioneaza cel mai bine.

De exemplu, este posibil sa creati doua titluri si sa vedeti care dintre ele tine utilizatorii pe pagina mai mult timp. De asemenea, puteti crea doua indemnuri (CTA) pentru a vedea care versiune primeste mai multe clicuri. Testand si perfectionand in mod continuu design-urile, puteti imbunatati substantial performanta site-ului dvs. in timp.