Cautati o strategie care sa atraga mai multi clienti locali catre afacerea dvs.?
Marketingul Geofencing este o strategie excelenta pentru a va ajuta sa atrageti mai multi cumparatori locali. Urmand cele mai bune practici de geofencing, veti deveni un profesionist in utilizarea acestei strategii.
Ce este geofencing?
Inainte de a incepe, s-ar putea sa va intrebati ce este geofencing. Cu geofencing, configurati o bariera virtuala care va permite sa trimiteti mesaje directionate, anunturi si notificari pentru aplicatii oricarei persoane din publicul tinta care intra, locuieste sau iese din granita dvs. virtuala.
Mesajele directionate sunt trimise direct catre dispozitive mobile, telefoane sau laptopuri atunci cand tehnologia GPS arata ca au intrat in locatia din interiorul „gardului”.
Cum se implementeaza geofencing
Inainte de a implementa geofencing, ar trebui sa luati in considerare calatoria clientilor dvs. Unde merg de obicei? Ce alte afaceri ii intereseaza?
Ce intrebari pun ei? Cand va intelegeti clientii, puteti crea campanii de geofencing care au sanse mai mari de a genera clienti.
1. Creati o copie publicitara care rezoneaza cu publicul dvs
Una dintre cele mai bune practici pe care veti dori sa le urmati pentru geofencing se concentreaza pe copierea anunturilor. Doriti sa creati o copie care sa rezoneze cu publicul dvs. Desi puteti trimite notificari push ca parte a geofencing, multe companii aleg sa faca publicitate in aplicatii, site-uri web si multe altele.
Cand difuzati un anunt de geofencing, scrieti o copie a anuntului care rezoneaza cu publicul dvs. Doriti ca anuntul dvs. sa atraga atentia publicului dvs. si sa-l determine sa se implice. Deci, cum puteti crea un anunt de geofencing care sa functioneze pentru publicul dvs.?
Urmati aceste sfaturi:
Asigurati-va ca este relevant
Aveti nevoie de o copie publicitara relevanta pentru a atrage atentia publicului dvs. Oamenii nu vor interactiona cu anuntul dvs. daca nu se aplica intereselor lor. Pentru a crea o strategie de marketing de succes geofencing, trebuie sa creati continut publicitar care sa se conecteze cu publicul dvs.
Segmenteaza-ti publicul
O modalitate excelenta de a crea o copie publicitara care rezoneaza cu publicul dvs. este sa va segmentati publicul. Cand segmentezi publicul, le grupezi pe baza asemanarilor. Aceste asemanari pot include:
- Informatii demografice
- Locatie
- Obiceiurile de cumparare
- Hobby-uri
- Interese
- Comportamentul de navigare
Grupati oamenii pe baza acestor informatii pentru a ajuta la furnizarea de continut publicitar care este relevant pentru ei. Prin segmentarea publicului dvs., puteti crea diferite tipuri de anunturi care rezoneaza cu publicul dvs.
Creati continut pe care publicul dvs. doreste sa-l vada
Cand creati diferite seturi de anunturi, asigurati-va ca continutul publicitar este interesant pentru publicul dvs. Nu prezentati informatii banale si generice care sa nu excite publicul. Creati reclame creative si atragatoare care ii obliga pe oameni sa va viziteze afacerea.
2. Alegeti locatia potrivita pentru geogardurile dvs
Pe masura ce va uitati la cum sa utilizati geofencing, concentrati-va pe plasarea geodegurilor in locul potrivit. Locatia geofence-ului tau joaca un rol esential in strategia ta de marketing pentru geofencing. Daca gardurile dvs. nu sunt acolo unde merge publicul dvs. tinta, veti rata ocazia de a capta clienti potentiali calificati.
Cand va creati gardurile, plasati-le acolo unde au cel mai mare impact. Stabiliti unde isi petrece timpul publicul tinta inainte de a va vizita afacerea. Fie ca este vorba de un centru comercial sau de un anumit bloc din oras, doriti sa instalati un geogard in care publicul dvs. are cel mai probabil sa intre in el.
Ca exemplu de geofencing, o companie de imbracaminte poate descoperi ca multi oameni viziteaza Starbucks inainte de a veni in afacerea lor. Drept urmare, ei ar putea instala un geogard pe si in apropierea localului Starbucks pentru a afisa reclame potentialilor clienti care isi asteapta cafeaua. Alegand locatia potrivita, veti crea o strategie de marketing de geofencing mai de succes.
3. Pastrati gardul mic
In afara de locul in care va puneti gardul, trebuie sa va faceti gardul la dimensiunea corecta. Multe companii fac greseala de a crea geogarduri prea mari. Cel mai bine este sa va pastrati gardurile mici pentru a obtine cele mai eficiente rezultate.
Deci, care este dimensiunea ideala a gardului? Daca oamenii merg de obicei la afacerea dvs., dimensiunea ideala a gardului este de maximum patru pana la cinci minute de mers pe jos pana la locatia dvs. Pentru companiile in care oamenii conduc de obicei, un maxim de patru pana la cinci minute cu masina pana la compania dvs. este ideal.
Cand ai geogarduri mai mari, te confrunti cu mai multe probleme. Daca ati avut un geogard care a gazduit o masina de 20 de minute, este mai putin probabil ca oamenii sa va viziteze afacerea. Esti prea departe si este posibil ca oferta ta sa nu aiba suficienta valoare pentru ca cineva sa faca drumul.
Pe de alta parte, o masina de patru pana la cinci minute este realizabila. Daca faceti publicului dvs. o oferta excelenta sau oferiti o oferta speciala, este mai probabil ca publicul dvs. sa profite de oportunitate, deoarece este aproape de ei. Daca doriti sa urmati cele mai bune practici de geofencing, concentrati-va pe construirea de garduri de dimensiuni adecvate.
4. Adaugati un indemn la actiune (CTA) convingator
Strategiile de geofencing necesita crearea unei reclame convingatoare pentru a determina publicul sa actioneze. Una dintre cele mai esentiale componente ale reclamelor persuasive este apelul la actiune (CTA). CTA determina publicul sa actioneze.
Cand iti creezi CTA, concentreaza-te pe ceea ce primeste publicul tau in urma urmaririi. Daca isi pot revendica codul de cupon unic facand clic pe anunt, indicati-l. Spuneti „Revendicati-va cuponul de 50% reducere!” astfel incat publicul dvs. sa stie ce se intampla daca face clic pe anunt.
Nu utilizati un CTA generic precum „Faceti clic aici”. Acel CTA nu spune publicului ce se intampla daca da clic pe anunt. In schimb, concentrati-va pe CTA, cum ar fi „Aflati mai multe” si „Inscrieti-va”, care spun publicului dvs. ce se intampla daca da clic pe anunt.
5. Nu viza toate orele din zi
Una dintre cele mai esentiale practici de geofencing este sa va faceti timpul corect. Nu doriti sa vizati persoane cu anunturi 24/7. In general, anunturile care ruleaza la ore tarzii, cum ar fi 23:00 – 6:00, nu au performante la fel de bine, deoarece majoritatea oamenilor dorm in aceasta ora. Daca conduceti o afacere pe timp de noapte, cum ar fi un bar, totusi, este posibil sa observati succesul vizat in acest interval de timp si mai putin succes in directia orelor de zi.
De asemenea, este cea mai buna practica sa afisati reclame atunci cand afacerea dvs. este deschisa. Daca magazinul dvs. fizic este deschis doar pana la ora 18:00, nu afisati reclame daca este ora 20:00. Ar trebui sa difuzati anunturi de geofencing numai atunci cand publicul va poate vizita afacerea.
Aceasta practica va va ajuta sa economisiti bani. Nu veti pierde timpul afisand reclame clientilor potentiali care nu va pot vizita.
6. Optimizati-va campania
Nicio campanie de geofencing nu este perfecta. Pe masura ce continuati sa lucrati la strategia de marketing pentru geofencing, ar trebui sa continuati sa va optimizati campania. Multe companii fac greseala de a-si instala gardurile si de a nu verifica niciodata performanta lor.
Cand nu va optimizati strategiile de geofencing, riscati sa pierdeti venituri si sa pierdeti oportunitati de a ajunge la mai multi clienti potentiali si de a capta mai multe vanzari. Cand derulati o campanie de geofencing, monitorizati performanta acesteia si verificati analizele. Din aceste informatii, puteti vedea ce functioneaza pentru afacerea dvs. si ce nu.